Update

Tjena.
Nu så här på kvällskvisten sitter jag här med nackont och rosa nagellack. Lite udda? Ja.
Jag har även min egna "ring så spelar vi" här hemma för mami och roger. det är så där skit kul, men men. hah. ös är det ju!!!
Just nu spelas 500 miles med the hooters, en äkta jävla klassiker. Så gay som jag är kan jag inte sluta digga med som en höna till just den låten, så jag lider med mina grannar just nu. Det måste fasiken vara kul att studera mig just nu. Liksom.. en tjej med rosa nagellack som sitter och gör konstiga rörselser..? läskigt värre.

Som ni kanske inte vet så har ju jag och cassie den trånga länge funderat på att starta ett eget band. Vi har planerat att det är den kära handflats musiken vi ska hålla oss till, men vad ska vi heta?
Band förslag, tack.
Har redan fått in förslag som lyder eternal darkness in satans brutal abyss, lasse munkssons och the munkerrs :)
Skitbra förslag säger jag bara!
höhö.
Aja, nu ska jag fortsätta här.
Imorn blir det spelkväll again, och den här gången ska jag och cazz tammefan SPÖA ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0