Söndag/The Greatest

Ännu en cpsöndag. Jag har dock hittat den perfekta söndagsfilmen, hoppas jag. The greatest heter den. Porriga Aaron Johnson är med i den, haha. En liten anledningen till att jag kollar på den, men efter att ha sett trailern så grät jag av någon anledning i massor och nu bara måste jag se den. Han var sjukt söt i filmen angus, thongs and perfect snogging. I den här filmen är hans nya frilla är ett big no-no, men skit samma :3 Kommer dock ha svårt för att inte förknippa honom med Jasper, eller ja, Jackson Rathbone. Fan.

Här är trailern


åh snart, snart, snart! jag vet redan nu att jag kommer älska den ^^



gillar omslaget i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0