Krull

Tjaa! Sjukt irriterande dag. Jag vill ut men orkar inte göra mig iordning, haha. Grymt väder ute idag, och jag sitter här med kryp i kroppen? Aja, har bara mig själv att skylla.

Var i Västerås igår med Mami & Roger. Jag trodde jag skulle komma hem tomhänt men så blev inte fallet! Kom hem med en ipod nano, två par nya skor till sommaren, en grym väska och en ny vårjacka =) krull !!
Typ asnice att slippa söndagsångesten idag. Kan bara sitta här, lyssna på nice musik och bara vara. Det gillar vi.
Funderar på att lägga mig o glo på boston tea party snart, eheh. Filip&Fredrik, yesyesyesyes.
Imorn ska jag förmodligen leka med C (gossip girl!!) :} heh
På onsdag börjar jag spela in min film (som kommer bli stor!), hahah
krull....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0