Kolsvanatta!

Nu har jag för första gången i mitt liv varit på kolsvanatta. Kul att det äntligen händer någonting i dom här byarna! haha. Jag trodde det skulle vara mycket mera fylla och mera folk, men icke. Lite tråkigt att det var så "lite" folk, men jag hade i alla fall det asnice =)
Att vi stog längst fram på Magnus Carlsson är väl status? hahah det var vi, alla småbarn och alla fulla kärringar (y) men han var bra och en förjävla snygg bög!! Hans moves krävde en hink. Cassie och Evve blev helt i extas över att dom kramade honom... diggade att det kändes som om cassie hade tagit lyckopiller och halvt skrek "han hade skäggstubb!!", wtf typ.

Nej, har inte tid att sitta här mera då jag ska iväg och jobba lite nu!! askul. Skönt i alla fall att man inte är bakis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0