The end of the summer

Sommaren 2010 - den bästa sommaren någonsin. Kan inte ens beskriva med ord hur bra den varit jämfört med alla andra somrar i mitt liv och det gör ont bara utav att tänka på att den är över nu.
Det är exakt 9 timmar kvar i skrivande stund tills plugget kör igång igen och konstigt nog har jag inte ångest som jag brukar ha över det. Bara att bita ihop ju eftersom det "bara" är två år kvar!

Den här sommaren som sagt var... den har varit händelserik, och inte så lite heller. Jag kommer aldrig glömma den. Aldrig glömma alla sena och spårade kvällar med dom bästa, resan till tyskland och danmark med evveponken, våran norrlandstripp som blev den bästa någonsin, min och cassies dagar i göteborg, aldrig glömma när jag och cassie var på Mando. Även om vi kör in på gamla banor imorn igen så känns det ändå inte som om sommaren är över haha. Vi kommer fortfarande ha sena och cpiga nätter tillsammans, vi kommer fortfarande ha spårade partaj, vi kommer fortfarande vara helt störda ihop varje dag. Jag fetdiggar det verkligen. Jag har aldrig känt mig så här "stabil" förut som jag gör idag. Tack som fan för det.

















fniss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0