Dansat på vatten

Haha ah, det är precis vad man gjort. I princip.

För att bara ta en "kort" summering utav den bästa dagen/natten i mitt liv;
Bussresa/2 timmar typ, snabbis i hytten (nej. inte en sån snabbis), käk på någon resturang, in i hytten/göra sig iordning, ut, sätta sig och lyssnar på livemusik/kolla på snubbar i skinnbrallor som dansar/dricker niceiga drinkar/ dö till min barndomsidol Jan Johansen (AW!), till hytten again, till skönaste discot, dansa med random people (en ifrån min skola tillochmed..? wtf typ) osvosvosv. Mamamamammamaa.
Nice är ordet:-D
Idag lyckades vi äntligen få tag på autograf & en liten pose-bild med idolen, hehee. Man kan ju säga att man gillade det.
Langar pics!


Jag älskar bilden på cassie


Älskar spegelbilder


Haha, som sagt var..


Jag & Cassie satte upp denna lapp på en toalett!
nejmen.. ;-)
cassie ringde dock lite senare


hehehe...

Jag är glad





Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul de verkar! x)

vem va de du dansa me från skolan? :o



snygga bilder btw ;)

2010-02-21 @ 12:59:06
URL: http://ssandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0