en sjuk munk

Okej, nu har jag velat gå och dö/sova/kasta iväg min hals/bli frisk/nånting mera. Självklart har jag åkt på en förkylning + halsont + pirr i trosorna ont i kroppen. Vart finns det niceiga?
Mådde balle redan igår kväll när jag satt och kollade på vampire diaries (För satan, vem var dum i huvet och missade det btw?!) med mami och r. Gick till plugget bara för att höra svenska läraren säga att vi ungdomar gökar (han sa det inte bokstavligt, men något i den stilen), rätt onödigt. Gick hem och kollade på det fjortonde avsnittet av vampire diaries och jag älskade det. hehehh.
Sedan dess har jag sovit/legat och lyssnat på musik. Hyvsat skönt faktiskt. När jag låg och lyssnade på musik slog en sak mig. Slår det er någonsin att dagen som är idag, aldrig, aldrig kommer komma igen? Bara jag som tycker det är lite läskigt haha..? Aja. Såna här weird saker ploppar upp när jag är förkyld och bär linser.
Nåväl, innan jag drar och lägger mig igen o glor på någon film eller något så bjussar jag på musiktips.
Jag har totalt kärat ner mig i den här låten. Mysfaktor, indeed!


Kommentarer
Postat av: fiskbullen

krya på dig :)

bra låt btw ;)

2010-02-13 @ 11:49:43
URL: http://ssandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0