Kryssning baby



Om ungefär 18 timmar befinner vi oss i bussen påväg till birka paradise. Hur nice?
Jan Johansen, drinkar & allmänt jävla kul. Man gillar't. Man gillar't ännu mera om joel råkar dyka upp där också, ehheheh. Skämt osido. Känns lite halvt scary att åka nu på vintern. Jag kommer bara tänka på titanic hela tiden..?
Vi kanske gör att så att det blir en uppföljare? haha.
Ajae, kameran åker med i alla fall och bilder kommer hamna här på fredag. Jag och Cass-ass har gett oss fan på att vi ska fastna på bild med mr Johansen, höhö.
Nejnej, jag tänkte sätta mig här nu och skriva en novell. Hur kul? typ inte alls kul, menmen.. :-)
ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på birka och bilden på oss!(:

2010-02-17 @ 20:42:35
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men om det blir ett andra Titanic så är det ju lugnt så länge du har dina glödlampor! ;) Och glöm inte att ta med en kudde som du kan sova på på isblocket ;P

2010-02-18 @ 12:14:24
URL: http://ssandfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0