TrikåTarzan


Sant, people, sant


Hallojhalloj! Här sitter jag med beslutsångest. Jag vet fanimig inte vad jag ska hitta på just för tillfället!
Kom i alla fall nyss hem ifrån kidsidrotten. Cass-ass&Jag höll på att gå in i fel omklädningsrum på vägen hem.
Med andra ord, vi var på väg att joina en korvfest, men vi lugnade ner oss och gick vidare. Hade vi joinat korvfesten hade det funnits risk för fnittrighet, kanske. Och det orkar ju ingen med? nix.

Om 8 dagar befinner sig cass-ass och jag ombord på birka paradise, *emofniss*. Hur nice?! OM jag ska leka desperat och ragga runt, precis som alla andra.. maha. Bilder med random folk kommer hamna här på bloggen och jag kommer förmodligen bli stämd hehe

Om en dag (imorn imorn??!?!??!) börjar mitt kära vampire diaries visas här i svergie! OM jag är happy inför det. Det blir typ sjätte gången jag ser om serien, men strunt samma. Den är alltid lika bra! thihi. Annars är jag på avsnitt fjorton, så om någon vill att farmor micha ska vara lite gossip girl, är det bara att säga till bitches!  

Ah. juste. Det har typ.. varit studiedag idag. För skönt! Men vem orkar plugg imorn?
Åh påtal om plugg så måste jag pusta fram något här, som jag planerat att göra länge.
Två citat ifrån några (jag nämner inga namn för jag är en snäll sak hehehe) i min klass.
"Var det inte hitler som uppfann seven eleven?"
"Visste ni att osama bin ladin bott i Köping?"

Jag kanske har dålig humor, men det där fick mig faktiskt att gråta av skratt.

En annan sak som har med plugget att göra som jag också tänkt lägga upp länge nu. Vi hade grammatik på svenskan förut och guess what? Jag äger på det.
Läraren sa "Bäcken..", då skulle vi säga "fortsättningen", om ni förstår vad jag menar, och jag skriker rätt ut "hårar!". Hahaha. Sen sa han "bilen.. som en katt". Visst, alla fattar att det ska vara spinner, men självklart säger jag "låter".
Bäcken hårar och bilen låter som en katt, hm... där satt den?

Nej hörrni, mitt vuxenprogram (misstolka inte..) börjar nu!
ha're gött :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäcken porlar, skulle det ju vara (:

Haha, yey för att vi är på båten då ^^



Btw, jag vill också pilla där... (Misstolka inte, Micha, misstolka inte...)

2010-02-10 @ 21:02:22
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0