WA

Jag finner det extremt roligt att läsa igenom gamla mail ibland. Jag fick för mig att göra det nyss och kan man lugnt säga att jag hittade några cpiga grejer. Såklart från cass-ass & miggggg.
Grejorna som står i tjock text är från cass-ass och ja resten kan ni ju räkna ut selva. hsahhahaa.


Hejsan hoppsan fiskbulle!
Här är bilden du ville ha från mig. Hoppas den passar som runkobjekt i klostret du bor i.
Ha en trevlig födelsedag.
XOXO gossip c.d.t girl

Hejsan hoppsan karlsson!
åh, tack så mycket! Klart den kommer att användas som runkobjekt här i klostret =) för det är ju det vi gör här, sitter o runkar till en bild på oss själva ;)


vad gör gamlingen nu efter skolan då?


Jag är inne på freesex.com och letar efter deras rea på rullatorer (?), hehe =)




(Jag finner det roligt och väldigt bra att maila)

Hej din jävla påfågel!
Jag gillar abba, min favoritbild just nu är en bild på bandet prostata. Dom är typ bäst. Vad ska du göra idag?
Jag ska bli lådvins alkoholist och gosa lite med en snubbe vid namn villmert.
Hör av dig snart förfan
vi saknar dig här på rehab!
Fjädra inte för mycket nu =)
Peace you *albin* MOTHERFUCKER



Hej ostboll!
Själv älskar jag Carola och kan alla hennes texter.
Fångad av en främling (8)
Jag ska lära mig att förstå varenda ord av vad Finger säger, puwss på henne och hennes tyska! (: <3
Och jag saknar dig hemma i lägenheten.



Jag.. finner inga ord.
91:an nästa??!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA xD

Det är knappt så man minns allting x)

2010-02-28 @ 18:01:48
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0