03:15

Ahapp, nu sitter man här. Jag är nykter, det är nytt år och för en stund sedan satt jag och mamma och lyssnade på folkmusik samtidigt som vi pratade om robert pattinsons utseende, haha. Weird.
Nytt år ja.. det känns.. konstigt, om jag ska vara ärlig. Varför vet jag inte riktigt.
Jag taggar dock för det här året, jag rättare sagt tror på det här året. I år kommer allt bra att hända. Förhoppningsvis.
Haft ett bra 2009 annars? Jag kan säga att mitt har varit alldeles upp å ner. Det har både bjudit på bra och dåliga delar. Som jag nämnde tidigare så hoppas jag verkligen att det här året kommer bli bra. Bra psykiskt och ingen i min närhet får dö (nu dog "min gammelfarmor" idag också..) =(
Nej, jag tänkte lägga mig och kolla på true blood nu av någon anledning.
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0