15:05

Okej, så nu är jag hemma ifrån en natt hos cassie den trånga. Förlåt, menar cass-ass. Om jag inte minns fel så kollade vi på film till klockan tre och låg sedan och snackade skit i en timme. Vi kollade blandannat på paranormal activity, vilket är en film jag inte skulle rekommendera. Av någon anledning har jag sett den två gånger nu trots att den är sämst, menmen. Haha det är verkligen ett skämt att alla kan tycka den är så jävla läskig! den är så löjligt fejk. Anyway, vi kollade också på How to be med Robert pattinson, och Dread med Jackson rathbone. Det är lite kul att robert plötsligt blev ful och jackson plötsligt blev snygg.

Är det inte en aning sorligt att man kan gå ifrån det här, till...


Det här, haha!


Och hur nice är det inte att man kan gå från det här..


Till det här!

me like säger jag bara =) 

Haha men om jackson börjar se ut så där irl är han så min, men om robert börjar se ut så där.. blir jag fan emo.

Och så avslutar jag som en gay med några citat från mig själv igår faktiskt. Haha, jag är.. ja. Inga kommentarer!

"Har jag trosor på benen?"

"Hör du hur det knäcker när jag lägger mig ner? Jag är som ett levande skelett..."

"Det lät som när man skalar fisk."

"Vi äter ju julröv som julmat."



 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg Jackson först! Haha x)

2010-01-07 @ 10:35:46
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha. Jo det är sorgligt (angående Rob) och det spelar ingen roll (angående Jackson)! Du kan få honom för jag har ju min lilla Taylor ;) Haha. Inget elr ingen kan skilja oss åt! ;) Nejmen, nu överdriver jag nog lite... :S haha

Snygga citat förresten! Det första hörde jag ;)

2010-01-07 @ 19:18:42
URL: http://ssandiis.blogg.se/
Postat av: timeforheroes

ja tycker att robbbbb var ganska så söt på andra bilden men ja fattar vad du menar!



tack för grattiset:)

2010-01-13 @ 18:13:33
URL: http://tfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0