åhåhåhå J.K

HEJ!
Nu har jag kollat på första och tredje johan falk filmen och jag bara IHHHH:ar. Dom är så grymt jävla bra, och jag är så grymt jävla besatt just nu. Helt cppppp

Joel kinnaman, du gör mig galan! du gör mig till en sån där liten löjlig sak som blir helt "besatt" utav en kändis. Fy!
och varför skriver jag som om han faktiskt skulle läsa det här? Hahaha!

ÅH IHHHHH
yo you mother fuckers, fuck FUCKERSSSS.. GAAHH ::D:D:D hahhaa störd?!
Jag vill ha mera.. mera.. mera!!! hahaha, Kan misstolkas ;);););;)

I alla fall.
hahaha.
Jag tänkte kolla på andra filmen imornnnnnn (ge mig imorn?! wtf), och eftersom jag sett tredje filmen redan så kollar jag inte på den på onsdaggg nejnej eller jo jo jag skulle lätt kunna se om dennnn men nejnej. På torsdaggg blir det .. HAHA fjärde filmennnn och på fredag blir det första filmennnn med cassieponkennnn :):):) udda!!
Herregulla
Är Joel en dos..?
Känns som det!!

Bra att ingen fattar :)

WTFFF, nu är det ju semifinal i Paradise Hotel. Måste ses ju?!
Peace stjärtgossar♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0