Cutcut

Okej, frisörer är inte så farliga som man tror (eller jag tror i alla fall). Har nyss besökt en och detta är nog första gången som jag går därifrån nöjd, haha :) kanske beror på att jag hittat mig en bra frisör, som jag förmodligen kommer stanna hos ett bra tag nu!
När jag satt där hos henne tänkte jag ba "Fan. Jag vill byta hårfärg." haha, jag blev verkligen skitsugen på det nu.
Men vilken borde jag i såna fall byta till? Jag har ju typ ljusbrunt nu..
min vanliga hårfärg är mörkblond/skitful, så den vill jag aldrig mera ha igen. Jag har varit platinablond och det vill jag nog aldrig heller vara igen, och svart tänker jag färga till för då kommer jag förmodligen se ut som ett åkerspöke. Så, vad fan ska jag ha?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mörkbrun :P

2010-01-28 @ 20:02:52
URL: http://ssandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0