Jag.. i stallet?









Haha jaha gott folk, då har jag tillbringat en morgon/förmiddag i stallet! Det var absolut första (och sista) gången för mig. Ingen höjdare alls att ha "fest" till fyra och sen gå upp igen klockan åtta för att åka till stallet/mcdonalds haha. Kan säga att jag känner mig rätt så jävla såsig just nu.
Aja, men det var rätt trevligt ändå att vara där. Kollade på min syrra osvosv. Bra var du skitunge :)

Just nu lyssnar jag på musik och ser nog ut som döden själv.
Ska göra en header till cassieponken snart. Nice huh? jaop.
Tror nog att jag ska kolla på vampire diaries avsnittet igen sen, haha.
Det var så sjuuuukt bra juuu! :)









Kommentarer
Postat av: Melleeee

Men ta bort !! -.-'

2010-02-04 @ 14:41:06
URL: http://sryttarna.blogg.se/melinal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0