lök


Å ja, jag har en tendens att se lite halvt scary ut såhär på kvällskvisten ;]
grr

Gokväll! Allt bra med er? Själv hänger de o dinglar (misstolka inte, tack..) =)
Jag blir arg på mig själv för att jag är uppe vid den här tiden eftersom plugget börjar igen nu på måndag (!!) men hey, det är fortfarande fucking lov så jag tänker fan inte gå o lägga mig. Haha.
I alla fall, just nu sitter jag och lyssnar på musik. Seether. Bra musik de! Deras texter tycker vi om.
Funderar på om jag ska lägga mig och glo igenom alla säsonger (eller ja, glo tills jag inte orkar nå mera!) av how i met your mother nu. För underbar serie! :) Jag har kollat sönder det lite så där i tre dagar nu kanske, så just nu har jag gjort ett litet uppehåll från det haha.
Antar att det blir en lugn dag imorn, och en lugn söndag. Lugna puckar innan skolhelvete drar igång alltså!
Förövrigt har jag haft ett helt okej lov. Kunde haft ett bättre dock, men strunt samma :)
Nej hörrni, nu är det how i met your mother dags!
tjingeling ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va läskig bild! Det syns knappt att det är du... :P haha

Men inte är det väl någe fel på skolan?? Vi lyckas ju alltid hitta på kul ;)

2010-01-09 @ 14:31:06
URL: http://ssandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0