Muse

Just det, muse var det. Ett utav världens bästa och skönaste band om du frågar mig!
Igår var det ju som sagt var sista dagen på lovet och den kunde inte ha slutat bättre för mig. Jag låg nämnligen och sappade runt lite på tvn runt en sisådär klockan elva och så när jag kommer till mtv får jag se att muse precis ska börja spela live. Åh herregulla vad jag vill se dom live alltså! Dom är.. ja, en utav dom bästa.
Men, deras liveframträdande var både positivt och negativt. Det som var positivt var;
- dom körde grymt bra låtar. Jag säger inte att jag gillar alla deras låtar, men som tur var körde de just dom låtarna som jag är en sucker för.
- Publiken bjussade på några snyggingar, hehe..

och det som var negativt var;
- Det var en aning tråkigt att dom spelade på någon form av teater. En arena eller något liknande hade gillats bättre.
- Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att Matthew Bellamy (sångaren) hade bra "kontakt" med publiken. Antingen så blundade han eller så tittade han upp i taket. Skumt och minus!
- Ful nalle i bakrunden, haha..

Men såklart skulle jag verkligen, verkligen vilja se dom live. Dom är så mäktiga! Kolla bara på klippet :)
Dom spelar min favoritlåt starlight. Usch så bra den är. Dock är spelningen inte ifrån det jag såg igår, utan från Mtv europe music awards 2008.
Klippet ger mig allvarligt gåshud. Jag måste, verkligen MÅSTE se dom live snart!!
Hihi. ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men Muse e ju bra ;P haha

2010-01-11 @ 20:33:20
URL: http://ssandiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skulle ha smsat mig, bitch! haha x)

Men seriöst, nästa gång dom är i sverige tvekar vi inte att åka.

2010-01-11 @ 20:51:16
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0