Nattfördriv

Såna här saker är ju ett måste.
not.
Men jag gör en i alla fall, bara för att!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajamen! Jag puschade ifrån mig folk som egentligen inte borde ha funnits i mitt liv, och sån har jag aldrig varit förut. Jag har aldrig kunnat markera så att säga, haha. ah. cp.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig haft ett nyårslöfte, så nej. Det är gay =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Cassie blev det .. :o
hahaha nejmen, nej!

4. Dog någon som stod dig nära?
ja :(

5. Vilka länder besökte du?
Hm.. räknas norrland?!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Hahah ja, ett liv tack

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
No idea. Jag minns knappt vad jag gjorde för en vecka sedan, så inte fan minns jag något speciellt datum.

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag har utvecklats som person. Det är värt en 'high five'.

9. Största misstaget?
Haha åh, jag kan skriva en meterlång lista.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk (i huvet) har jag varit i 16 år nu, men.. skadat mig har jag väl inte gjort. Eller? minns ej!

11. Bästa köpet?
Det måste varit den där snubben från stockholm .. 
haha nejrå. Min kamera, i think. =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Manliga horor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vin

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Åh det är för många..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var helt klart gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med dom jag har en förmåga att skjuta åt sidan. Men det blir en förändring där nu!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Haha

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos min pappa i norrland, med "släkt". Ytterst trevligt var det.

19. Blev du kär i år?
Haha, lite smått kanske... xD

20. Hur många one night stands?
Det är gay :c

21. Favoritprogram på TV?
Vampire diaries!!!!!!!!!!!!!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
oooohja.

23. Bästa boken du läste i år?
Det står lika mellan twilight-böckerna och vampire diaries-böckerna!

24. Största musikaliska upptäckten?
håhå, jag kan inte fatta att jag bara stått fast vid bara en sorts musikstil (metal..). I år började jag lyssna på väldigt mycket akustiskt, och indierock för den delen. Väldigt bra!

25. Något du önskade dig och fick?
En ny mobil, ahaha. as gay!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett liv :(

27. Årets bästa film?
Nu är jag gay, men.. new moon

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag.. minns inte, haha :c sorligt

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut. Uhm.. hahaha

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hm..kanske lite mer normal än innan, haha

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner, i guess

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha! jadu..
ian somerhalder, paul wesley (kaaanske..), robert pattinson, taylor lautner (kaaanske.. näsan *host*), gustaf norén m.m.

33. Vem saknade du?
Barbapappa

34. De bästa nya människorna du träffade?
Haha åh, sandra, linda och evve.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0