Bh lös

Cassandra the narrow är här just nu, wündertrevligt! =) Vi har kollat på Nowhere boy, ätit jordgubbar och juckat. haha. allt förutom de sistnämnda! eller...!??!?!?! 
Mina stämband har sexytime just nu då Cassie spelar låten Avundsjuk med Nanne Grönwall. Ni förstår, hon lyssnar på sån musik. Jag vet att flickan behöver hjälp, men jag tycker om henne och jag stöttar henne lika mycket i alla fall. Vid 30års ålder hoppas jag att hon har slutat levt efter Nannes så kända citat "Det finns så mycket jag behöver, karlar och en massa klöver". Fy. 
Idag vill flickan cassandra vara uppe hela natten, visst liksommmmmm. Kaffe, vatten, dricka, myggspray, nagellack, aceton - vi kommer ha i oss vad som helst för att vara vakna en hel natt! 

Imorn kommer våran plan att skrida till verk, hihi. Säger ingenting om det här ifall Sandraponken skulle få för sig att läsa detta. 

Nej, cassie ropar på mjölk just nu så ska kila vidare :)
vi hörs ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sandraponken

Vad är det ni har planerat...??

2010-07-07 @ 20:13:49
URL: http://sandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0