Don't ask me why...

Dagens låt:  Basshunter - saturday!

Dagens frisyr:  Morgonfrisyr/knullrufs/EJ i ordninggjord ännnnnnnnn

Dagens smink:  Mascara, foundation och rouge. majgad vilken fjortis jag är

Dagens klädsel: En jättefin stickad tröja ifrån gammelfarmor, rosa leggins till det, bh:n utanför (of course) och ingenting på benen.

Dagens planer: Partajjjjjjjjjjjjjjjjj :)

Dagens vill ha: jag vill att joel kinnaman ska hoppa ur tv:n för en gångsskull :<

Dagens saknad: Danmark!
Dagens drog: Musik, hehehe....

Dagens finaste: AW..... aw... jag vet inte o.o

Dagens bästa humor: Min, såklart? da(rin)

Dagens mat: Grillat wooo

Dagens dricka: Cider omg awes0me <3

Dagens köp: Jag köpte gustaf norén för mig själv i mitt huvud nyss

Dagens mående: De är på topp :D

Dagens kärlek: MEN VAFAN HAHAHAHA. nejmen.

Dagens sämsta: Min syster. Hon skrattar aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0