Eclipse


R-pattz

Nu har man sett den kanske så grymt, men ändå inte, efterlängtade Eclipse. Den var efterlängtad då man hade sett Twilight 34 gånger och läst alla böckerna och sett att Eclipse skulle komma på bio i juni 2010, då tänkte man liksom hur helvetes jävla långt det var kvar tills dess. Och nu när man sett den känner jag mig faktiskt inte besviken, utan tvärtom bara. Dom hade inte kunnat gjort den bättre! några saker saknades väl och några saker hade väl lagts till, men vem orkar bry sig? Filmen var bra gjord, bra handling (såklarttttttt), "Edward" var fin som vanligt och "Jacob" var fortfarande gumminäsa-aktig. Ser framemot fyran nu, hehe...
Cassie bevisade verkligen idag utanför bion att hon är en riktig bytjej. När vi var utanför bion sa hon "Åh, shit vilken kö..!" det var fem personer i kö'n. 

Har varit hemma ett tag nu, har hunnit duscha och käkat. Jag borde känna mig trött efter kanske lite urspårade och cpiga dagar, men nejdå! Sitter och lyssnar på skön musik och har'e alltmänt bra bara .. =)

Jag vet inte varför men jag fick nyss tillbaka lite robert-abstinens. Hans musik alltså, hur kan man ha knuffat den lite åt sidan? Hur bra som helst! rösten är u-n-d-e-r-b-a-r.

Avslutar med två favoriter från honom!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg fel. Tyst med dig.

2010-07-07 @ 23:33:18
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0