Jättekul

Nu är jag så där bra på att uppdatera igen. En återkommande sjukdom, maybe?
Vädret är så nice så man har inte tid att sitta här ju! eh, ja, jag som har varit upptagen dom senaste dagarna. Jag har haft så lite att göra så jag tillochmed fick lust att gå ut och gunga med i en annan del av köping-gänget där ett tag. Men i alla fall, idag hände det nånting. Vi åkte till Västerås och köpte ny bil, jättekul. Om en vecka åker vi till västkusten på en liten semester, jättekul. Snart är det Mando igen, JÄTTEKUL :D, sen blir det göteborg, jättekul, sen blir det norrland, jättekul. haha jättekul att jag i princip rabblat upp min så jättehändelserika sommar. Jättekul.
Känner mig inte så där jättekul just nu om jag ska vara ärlig. Hade inte ens någon lust att skriva här egentligen, jättekul. För att ta en kort story ännu kortare så kollade jag tillbaks på gamla bilder tillsammans med en person, mindre jättekul... hej klump i halsen. 

avslutar med en helt random bild! orkar inte...........

Sheldon är faktiskt en jättefin människa med ett jättefint leénde.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0