18:31

Jag har jobbat i två dagar, jag har sett mina betyg, jag har haft lite utav ett liv. Jag är trött nu. Haha, det var inte direkt planerat att stiga upp tidigt på mornarna det första man gör på sommarlovet! Men, nu gör jag det och jag är rätt glad ändå (med tanke på vad det för med sig, HEHE SHOPPING I GÖTEBORG!). 

Har precis tagit en lång dusch efter en heldag på jobbet. Jag ska egentligen inte klaga eftersom idag var det så lugnt på jobbet så jag tror inte jag har gäspat så där mycket sen en fysik lektion i sexan...
Wellwell, nu har jag tänkt kolla på det första avsnittet utav säsong tre av true blood! asballt. Avslutar detta onödiga/ointressanta inlägg med en kanske knasig liten story. Jag hittade den nyss bland mina jag-har-gått-ut-ettan-på-gymnasiet-och-detta-blev-kvar-ifrån-skåpet papper nyss, och om jag minns rätt är denna story skriven utav linda, evve, sandra, cassie och jag. Vi har skrivit en del och sen lämnat över sista meningen till nästa person, AHHH ni fattar... sånt man gjorde på dagis kanske ;) nähähähäeee

"Det var en gång en fet flodhäst som hette Ulla. Ulla hade en fet bullfitta som kunde beatboxa. När hon vann melodifestivalen fick hon reda på att hon var... 
gravid. Vad skulle hon göra, hon var bara 12 år och hade klamydia. Så hon la sig i sängen och...
åt köttbullar. Hon tyckte det var så gott att hon bestämde sig för att...
gå och träffa Mr.Waffles. Mr.Waffles är den gemensamma sonen till Mr.Big och The Waffelhouse. När hon hittade Mr.Waffles hade hon en rosa hatt och satt i en rosa ballong. Ballongen hade...
en snopp. Stor och lika hårig som en fjäder. Jämt när ballongen var uppe i luften var den stora och fjädriga snoppen ett problem. En vacker måndagskväll var ballongen uppe i luften som vanligt. Han fick syn på en sak på marken. Det var premiären av the twilight saga: New moon. Ballongen blev överlycklig och åkte ner mot premiären. Men något gick snett. Fjädersnoppen tog över och körde med all fart ner till Robert Pattinsons mun. Alla blev vilda och glada och ballongen blev den lyckligaste ballongen i världen!
"

w0000000000000000t....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, våran bästa historia från svenskalektionen :P

2010-06-19 @ 00:24:44
URL: http://sandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0