Hundägare nästa...?

Jag har länge varit sugen på att köpa mig en kleinspitz (det är en hund, inte en porrfilm som det kanske kan låta som). Sitter just nu och letar för fullt efter någon söt liten valp! går dock sådär... just kleinspitz kan vara svåra att få tag på, såklart. Min tur som vanligt med andra ord. Men nu har jag fan bestämt mig och vet med mig att jag lätt kommer kunna ta ansvar om den, så nu ska jag bara ha en!!!!!! =)
höhö ne, ska fortsätta leta vidare här nu. Lär ju leta bra länge...

Btw, imorn kommer jag förmodligen göra en totalrenovering här på bloggen, emofniss.
Ha're bra!


precis en sån här kommer jag förhoppningsvis få gosa med snart, haha! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0