varför denna dag känns fan värd.
- skönaste dagen på jobbet (kan nästan inte fatta att pengarna rullar in när jag sitter och fikar på ett mysigt ställe i strömsholm)
- om en vecka släpper kent sitt nya album
- om exakt en månad och 6 dagar är det mando igen!!
Varför denna dag känns så in i helvete värd:
- skönaste dagen på jobbet (kan nästan inte fatta att pengarna rullar in när jag sitter och fikar på ett mysigt ställe i strömsholm)
- om en vecka släpper kent sitt nya album
- om exakt en månad och 6 dagar är det Mando igen!!

Varför den är mindre värd:
- idag om exakt en månad skulle vi ha sett muse i stockholm, men dom jävla gayarna har ställt in. Dom har tappat ett fan! (fast förmodligen flera)
- Jag har gjort en remake här på bloggen och ja, jag har helt enkelt så jävla mycket kryp i kroppen just nu. haha.
- Jag är argis för att vissa inlägg är borta, bara poff så där? förklaring någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0