Mando diao 4/6-10

Gott folk, jag är så jävla lycklig. Att få se Mando live var lätt det bästa jag någonsin varit med om. Att få se gustaf live.. åh! Jag fick svårt att andas bara utav att se den tomma scenen och fick ännu svårare att andas när dom kom ut och började lira. Jag har aldrig förut haft tårar i ögonen under en hel konsert..
Jag kunde inte röja under konserten för jag var helt inne i en annan värld. Helt sjukt egentligen! haha.
Jag älskar att jag var tvungen att kolla bakom några snubbars nackar bara för att få se Gustaf, men tänk att.. bakom någons nacke kan man se något så gudomligt..!
Jag är allvarligt.. mållös. Jag avgudar dom. På riktigt. Kommer aldrig glömma detta!
Åh btw, Mando var inte dom enda celebsen vi såg. Såg också Lena PH cykla och paradise hotel-cimon :-)

Jag lägger in bilder ifrån spelningen någon annan dag, eftersom cassie the narrow var the fotograf. Jag hade min kamera med mig, men tog jag upp den någon gång..? Nope, jag var för borta, haha.

åh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0