Nyklippt, lite kreativ och hehe-arg

Godkvällis!
Sitter här helt nyklippt o allt, toppen. Kan inte fatta hur jag kan vara så trött efter jobbet? vi gör ju typ ändå inget där, haha.. Fast nice att få betalt för att i princip inte göra ett piss =)
Idag har jag försökt vara duktig på en sak i alla fall. Håller nämligen på att lära mig spela gitarr haha! Det går väl, ja... haha, det blir bättre ju mera jag övar. Säger typ: Gp, släng dig i väggen! hahaha.

Åh, kan inte fatta att det bara är tre dagar kvar på jobbet. Skönt, fast ändå inte. Kommer sakna mina gamla homies!
Kommer sakna att bli spöad på kortspel hela tiden, kommer sakna att min "jobb-partner" kallar mig cp efter att ha sett mig krama om radion eftersom Mando spelades, kommer sakna min favoritgubbe som tror att jag är gravid efter att jag sa att pubert, min mage, pratade haha...
Ska i alla fall bli grymt skönt att äntligen få ett efterlängtat sommarlov! :)


Nejhörrni, nu ska jag ta lite käk och vara allmänt arg. Ska aldrig mera gå in och kolla efter uppdatering om en utav mina favoritmodeller Cole Mohr, för såg igår att en svensk bloggare har träffat honom och jag bara ÄLSKAR bilden på dom två tillsammans!! avundsjuk, NEJ.............


skjut mig tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0