Sunday sunny sunday

Idag har dagen spenderats ute i solen hemma hos Cassies fader ute på landet. Helt nice, wawa, exposed. Vi har blivit en aning stekta kan man säga, haha. Längtar lagom mycket nu till att jag slutar jobba (sista veckan börjar imorn, wiho) för då ska jag spendera så mycket tid där ute så Cassie aldrig mera vill se mig igen, hihi =) 
Här kommer tre söta bilder från idag:

en söt poseérande cassie

extremt failad bild på min fot wtf


så här brun lyckades cassie bli! bra jobbat där, cassieponken

och jag avslutar detta inlägg med att eventuellt, eller förmodligen, göra cassie lite lycklig.
Jag håller just nu på att fixa första säsongen av Supernatural.
Wiho. Tror jag ligger på + där nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg Micha, jag blev brunare! Fan vad du ljuger :3

Mycket snygg bild på din fot, btw.



2010-06-28 @ 17:43:45
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0