00:29

- Känns som om det inte är någon luft här inne just nu, asnice
- Mitt photoshop har lagt av, asnice
Ah ah ah tips:
Dom borde införskaffa en stor text på framsidan av alla photoshop kartonger.
"VARNING: 90% risk för psykiska störningar vid problem med att spara dina färdiggjorda jättefina filer. Vänlig kontakta 91:an vid nödfall"
- shopping imorn igen, asnice
- det här lovet börjar bli tråkigt, asnice
Ah ah ah fakta:
Näspray kombinerat med lite luft kan få en människa att bli konstig
- Bon iver är JA BRABBBB. Kanske nyrakad också, vem vet?!
- Jag planerade mitt liv igår.
Jag ska gifta mig med neil patrick harris, vara otrogen med ash stymest, ta ut skilsmässa med neil, gifta mig med Ash, vara otrogen med Josh, bli white trash och gifta mig med Josh också, börja slyna runt med erik och mackan tills jag lägger mig i en sopcontainer på drottninggatan i stockholm och fotar sopor för resten av livet.
DRÖMLIVET

Jag ska nog.. göra annat nu. ciao :-))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0