AHAHA JAG DAMPAR



Gott folk. Jag är arg. Arg för att Anna vann underbara lilla melodifestivalen. Svergie kan fakka sig i bajjan för ni har ingen smak, haha. Eller förlåt, alla tycker visst om tjejer som sjunger med bubblor i halsen samtidigt som dom har en kjol/klänning liknande en luftballong och som bara poffar bort en gitarr helt plötsligt - GAH, kom igen! Tråkig låt, tråkig person. Wow. Tycker bara det står syjunta i pannan? haha aja.

Cass-ass var här nyligen :] vart sugen på att köpa en iphone precis efter att hon gått, haha..? weird. Funderar på att lägga mig och glo igenom någon film nu, eller varför inte How I met your mother? Gillas alltid.
Imorn blir det städ och plugg och typ.. en liten övertalning till en iphone? haha, vill verkligen ha en nu ju!

BTW - jag kan sjunga precis som anna, om inte bättre.
Bevis hittar ni i cass-ass telefon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sjunger bättre än Anna! (:

2010-03-14 @ 08:24:05
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0