J. Rathbone






J. Rathbone
(kanske snyggaste bilderna ever på honom?)

Godmorgon godmorgon! haha, har varit vaken rätt länge men har legat och myst till en såkallade skräckfilm. Nicee..e.e.e. Lite härligt faktiskt att det var den första skräckfilmen jag såg som faktiskt hade en snygg mördare! eller jaa.. han var ju tydligen inte mördaren, men nästan! så det räknas :] mahohoö. Resten av dagen har jag tänkt att bara chilla och plugga. Förmodligen ha ångest också , skola imorn yes<3 prov imorn oxå yes<3 jag är helt kär. why the face. nejmen, cpcpcpcp. Jag är sugen idag. Sugen på att kolla på film, länge sen jag var så här sugen. på att kolla på film. haha. Vet dock inte vilken jag ska glo på? nåja, det återstår att se :-))) aje, känner för att dunka dålig musik nu så grannarna blir jättesura och jättegulliga mot mig eftersom dom väckte mig imorse med att dunka afrikansk musik, haha! puss på dom.
Bye! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0