The one and only/Maria Montazami

Aw seriöst, jag har blivit maria montazami galen. Jag och evve är det, rättare sagt! haha vi har typ gått runt idag och bytit ut våran hemska västmanländska mot hennes härliga jag-vet-inte-vad. Asballe-ballt :) hon är ärligt min idol, yesyes. Härligt att hon är med i tvrutan ikväll!
Jag garvar ihjäl mig bara jag hör henne prata, hon har ju seriöst skönaste snacket!


Aw! haha


Checka skönaste parodin! nästan lika bra som min och evves ;)
tyvärr kommer inte den finnas på youtube..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah xD

Seriöst vilken ytlig lite kärring x) Men vad kan jag säga, hon är helskön ;)

Grym parodi oxxå :P Klockren!

2010-03-23 @ 17:27:48
URL: http://sandras.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0