ett klockan tio hej

TJA!
fyfan vad jag är trött men fyfan vad jag inte vill gå och lägga mig. Jag har konstaterat att fyfan, på kvällarna har man som roligast!
Jag är fyfanigt trött efter att ha spenderat en heldag i västerås med mamma only. Trevligt! Jag var äckligt shopphorny (5 av 5 toast) innan vi åkte dit och efter tre nya tröjor och en ny bh känner jag mig tillfredsställd (4,5 av 5 toast). Vädret var *maria* toppen idag också så idag var väl typ första dagen på ett tag som man är fem av fem toasts-lycklig, heh :]




Denna snubbe är top notch! gillar denna låt skarpt av någon anledning, o så är han ju lite söt också :3
fyra och en halv av fem tuttar

Godnatt
eller inte godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättejättemycket! :D

2010-05-15 @ 12:56:40
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0