Joe jonas är snygg

Åh, gårdagen var finfin. Jag och linda hade planerat att verkligen röja, men slutade det med det? nope. Vi tål ingenting, haha! nästa helg så ;)
Som sagt var, igår var det kalas för Linda. Vi gav henne en bob, alltså en uppblåsbar balle som är 170 cm lång :) man kan lugnt säga att vi just gett henne 170 cm kärlek. Hehe, ja, och så gick vi till Ica med partyhattar och blommor i håret. Det rekommenderas faktiskt!
Nejnej, jag måste faktiskt ta tag i boobsen och sätta mig och skriva svenskan eftersom jag tydligen har tal på onsdag. Jättekul!
och jag laddar upp bilder ifrån gårdagen när min dator funkar igen haha. Den här datorn kan suga klubba!!111111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0