Köpingsyran 2010

Hahaha va i helvete, denna yra vart också tråkig?! Eller nej, inget klår yran förra året. Menmen, även om yran var en aning boring så röjde jag och linda i alla fall ;)
Tänker inte skriva ett jättelångt och jätteointressant inlägg om den cpiga yran, utan langar några utav alla dom bilder som knäpptes i helgen!



partajj!!

 


en linda på g!

 


hahah bra att man inte var på lyset! *host*

 


en idol-ola! wowo. Lägg märke till söta putte i hörnet också!
förresten, tyckte om en grej jag läste nyss ifrån köpings egna tidning.
"När Ola drog igång Unstoppable så visste inte jublet någon gräns."
Haha, linda, är vi en stor del utav det? ;d

 


Dead by april!!
(nånting stämmer inte. Ser ut som dom överlevde april ju?!)

 


Jimmy från dead by april, hehe!
Man skulle kunna tro att jag tagit denna bild, men de har jag inte :D google är min BFF!

 

Åhhhhhh. Jag är trött men samtidigt inte. Är sjukt taggad inför nästa helg, eller ja, närmare bestämt fredag. Då blir det Mando Diao i huvudstaden! gah, kan inte fatta det. Mina Mandosar, gustafponken - åhåhåhåhåh :D:D

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Liiiindaaa !!

Det var skojjigt liksom !! :)

Speciellt vårt röjande på Ola ;D

hihi

2010-06-01 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0