r.i.p

Åh gud, vad jag är en historia hatare just nu. Finns det något tråkigare? Jag vet inte hur länge jag setat här nu och försökt skriva om berlinmuren.. blir ju inte direkt bättre utav att jag satte igång och började spela john me. Hans röst! åh. gör en helt förvirrad

Annars - jag orkar inte göra någonting idag. Humöret är rätt så inte på topp. Ska fortsätta skriva här ett tag och sen ska jag på en "begravning". Kommer sakna min lilla bög nu :( <3
Han var ingenting, men ändå så mycket.. knäppa fanskap! :<
nåja, jag tackar för fyra år med knäppa & underbara lilla gayen. Min gay.
helvete

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla bög ):

Det kommer bli konstigt att gå ut i ditt kök nu...

2010-05-08 @ 10:27:12
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0