Hjälp...

Här kommer ett erkännande. Jag klarar verkligen inte av att vara sjuk. Det där med att bara spendera dagarna med att göra absolut nada är verkligen ingenting för mig, jag blir helt weird. Som nyss tillexempel. Jag duschade och helt plötsligt kom det en bubbla flygande ifrån ingenstans och konstigt nog flög den runt mig ett tag så där random och bra och sen helt plötsligt spräcker bubblan sig själv vid min tinning och nu får jag för mig att jag är besatt utav en demon...! visst, jag kan ha kollat alldeles för mycket på Supernatural idag men det var lite läskigt. Jag kollade i spegeln nyss och jag har inte fått dom där läskiga kolsvarta ögonen som demonbesatta folk har i serien, men... magkänslan tror att dom kolsvarta linserna kommer imorn på posten. Eller? 



Hälsa gärna på mig på stan om ni ser mig någon gång imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0