Nu dissar jag Cassie!

Jaoup, nu dissar jag cassiefisk. Hon får aldrig mera följa med mig upp till min pappsi i norrland. Hon passar helt enkelt inte in nu längre, kom jag på nyss. Sorry C om det kom ut här och inte via sms mellan oss bara istället. Jag orkade nämnligen inte mms:a den här bilden på dina två ersättare...


Jensen och Jared!

Ser ni inte hur jävla gjorda dom är för en tripp till norrland den här vintern? När dom blev frampippade av deras päron hade deras päron förmodligen i baktanke att deras ungar skulle passa in i norrland när dom blivit vuxna. Detta är awesome. Det finns fyra anledningar till varför jag väljer dessa två framför cassie.

1. Deras mössor passar mera in i norrlandsklimatet än cassies.
2. Jag tror Jensen skulle finna det kul att åka skoter och Jared skulle förmodligen älska att pimpla (i lårviken)
3. Båda skulle förmodligen gilla att ta till dunken efter en heldag med skoteråkning och korv
4. Dom skulle nog kunna lära sig att sjunga den jämtländska låten, cassie failar bara



en pimplande Jared med flaskan i högsta grad. En äkta norrlänning innerst inne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad du är elak L.M.L!



Menar du då att Jared ska pimpla tillsammans med dig? :3 För i så fall tror jag att jag skippar att gömma mig i deras jackor.

2010-09-04 @ 00:14:21
URL: http://cassandraakerlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0