I'm alive!

Yo, yes ja jag lever fortfarande! Inte skrivit på två månader nu men vafan, alla älskar mig ändå :-)

Vad händer då? Inte mkt just nu inte... nyss fått sommarlov, hur skönt som helst! Känns ju inte direkt mindre bra när det slår mig att i höst går jag in på mitt tredje och sista år på gymnasiet, hihi. Så om ett år sitter jag här som en nykläckt liten studentent, förmodligen full och lycklig. Can't wait!!

Ojoj mycket har hänt på två månader måste jag erkänna.. många bra saker! Jag mår skitbra förtillfället på alla sätt o vis, så klaga tänker jag inte göra näähähähe :-)

Vad händer den här sommaren då..? Tänker i alla fall inte åka till tyskland och danmark och bli fuller i stort sett varenda dag (tyvärr), istället tänker jag bara relexa och ta't lugnt i Enköping. Det är där ni hittar mig nuförtin, tyyyp :-)

Nej nu tänker jag sysselsätta mig lite grann genom att vara tuff o pilla runt på facebook. Har ju blivit en ball tjej nu ni vet!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0