2013

Jag suger verkligen på att blogga haha? Är för upptagen helt enkelt! Eller.. :):)
Fan detta blir mitt första inlägg detta år. 2013. Jag var tvungen att gå med i gruppen "vi som överlevde 2012" på facebook, känner mig så ball. Allt jag kunde tänka på på nyår var bara "två nyår kvar tills det är fest hos mange!". 

I övrigt så måste jag summera 2012 som det bästa året i mitt liv tror jag. Året hade motgångar i början som jag är glad att jag gick igenom, det gjorde mig så mkt starkare som människa. I somras träffade jag även den underbaraste människan som finns, som än idag finns vid min sida och som gör mig till världens lyckligaste person ♥ 

Hade tänkt bjussa på en bild på me and my giiiirlllzzz från nyår innan jag blir för sentimental lol ;-) 
hej da du!!11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0